Banka-SigortaKonut hasarlarında istenen evraklar

Konut kredileri-faziler,masraflar, Konut, Doğal Afet (DASK), Yangın, Hayat sigortası, Bireysel Emeklilik gibi konular sorular cevaplar
Kullanıcı avatarı
Broker
Mesajlar: 97
Kayıt: 23 Mar 2017, 15:48

Konut hasarlarında istenen evraklar

Okunmamış mesaj gönderen Broker » 02 Nis 2017, 06:47

Konut hasarlarında sigorta şirketlerinin isteyebilecekleri belgeler bulunmaktadır.Hasar oluşmasına göre Yangın hasarlarında, Hırsızlık hasarlarında, Fırtına ve kar ağırlığı hasarlarında, Sorumluluk hasarlarında, gibi başımıza gelen istenmeyen durumlarda aşağıdaki belgeler talep edilebilir.
Hasar işlemlerinde temin edilmesi gereken belgeler
1. Sigorta poliçenizin ve varsa ek belgelerinizin fotokopisi,
2. Sigorta prim ödemelerinizi belgeleyen makbuz veya diğer belgelerinizin fotokopisi,
3. Hasar bedelini ve oluşumunu açıklayan bildiriminiz.
4. Hasar bedelinin ödeneceği banka,şube ve hesap numaranız,
5. Tapu senediniz ve/veya kira sözleşmesinin fotokopisi
Yangın Hasarlarında
1. İtfaiye Raporu,
2. Savcılıktan takipsizlik kararı veya savcılık iddianamesinin onaylı sureti,
3. Karakol başvuru ve tespit tutanağı,
Hırsızlık Hasarlarında;
1. Emniyet Müdürlüğü hırsızlık şubesinden,çalınan emtianın bulunamadığına ilişkin belge
2. Karakol başvuru ve tespit tutanağı,
Fırtına ve Kar Ağırlığı Hasarlarında;
1.Meteoroloji raporu
Sorumluluk Hasarlarında
1. Hasarın oluşumunu ve sorumluluğunuzu gösterir tutanak ve/veya mahkeme kararı,
2. Zarar görenin maddi hasara uğrayan şey ile ilgili sahiplik belgesi,
3. Zarar görenin bedeni zarar talebi ile ilgili doktor raporu ve masraf belgeleri,

Hasarın özelliğine göre şirketler ek belgeler talep edebilir.

  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir